سوفیانیوز
سوفیانیوز: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیهای با اعلام برگزاری دوازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارتهای زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) در 22 دی ماه جاری، نحوه چاپ (پرینت) کارت و رفع نقص کارت شرکت در این آزمون را تشریح کرد.
به گزارش سوفیانیوز به نقل از ایرنا، براساس این اطلاعیه دوازدهمین دوره آزمون سامفای دانشگاهی در روز جمعه 22 دی ماه 1402،( 12 ژانویه 2024 میلادی و 29 جمادی الثانی 1445 قمری) در داخل کشور شامل شهرهای قم، تهران، همدان، سنندج (فقط صبح) و خارج از کشور در کشور عراق و در شهرهای نجف اشرف، بغداد، بصره و سلیمانیه (صبح و بعدازظهر) برگزار می شود.
کارتهای شرکت در آزمون برای متقاضیان این آزمون هم براساس مندرجات بند «الف» این اطلاعیه روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار میگیرد و متقاضیان پس از چاپ کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق بند «ب» همین اطلاعیه اقدام کنند.
طبق این اطلاعیه،آدرس محل برگزاری آزمون روی کارت شرکت در آزمون سامفا درج شده است. این آزمون در حوزه های داخل کشور به صورت الکترونیکی و در خارج از کشور به روش مبتنی بر کاغذ برگزار مس ودو ساعت برگزاریآزمون به شرح ذیل است:
1. شروع فرآیند آزمون در داخل کشور در ساعت 8:30 صبح خواهد بود. لازم است داوطلبان در ساعت هشت صبح در حوزه برگزاری آزمون حضور داشته باشند.
2.زمان شروع فرآیند آزمون در حوزههای خارج از کشور نوبت صبح در ساعت 8:30 صبح و نوبت بعدازظهر در ساعت 14 خواهد بود. لازم است داوطلبان نیمساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.
نحوه و زمان چاپ برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون
کارتهای شرکت در آزمون متقاضیان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه به تاریخ 20 دی ماه جاری تا پنجشنبه به تاریخ 21 دی ماه برای مشاهده و چاپ (پرینت) روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.
داوطلبان برای چاپ کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاعرسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبتنام (12 رقمی) و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبتنام (16 رقمی) و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.
رفع نقص کارت شرکت در آزمون
چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبتنامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند باید موارد اصلاحی را حداکثر تا تاریخ 1402/10/23 از طریق سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org ارسال کنند. همچنین درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت لازم است با همراه داشتن دو قطعه عکس در صبح روز جمعه به تاریخ 1402/10/22 و قبل از برگزاری آزمون، به مسئول برگزاری این آزمون (با توجه به جدول ذیل) مراجعه کنند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.
متقاضیانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبتنام خود را فراموش کرده اند، میتوانند برای دریافت شماره پرونده با شماره تلفن 36270094 با پیش شماره 026 تماس حاصل کنند.
داوطلبان حوزه های داخل کشور در صورتی که مشکلی در پرینت کارت خود مشاهده کردند، برای پیگیری لازم است با شماره تلفن اعلام شده (تلفن 36270094 با پیش شماره 026) تماس گرفته و متقاضیان حوزههای کشور عراق (شهرهای نجف اشرف، بغداد، بصره و سلیمانیه) لازم است برای رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج شده، مراجعه کنند.