سوفیانیوز
سوفیانیوز: بانک پاسارگاد برای مشاغل بانکدار، کارشناس امور حقوقی، مسئول دفتر، کارشناس انفورماتیک و نگهبان از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویتهای مورد نیاز، دعوت به مصاحبه مینماید.
به گزارش پایگاه خبری سوفیانیوز، شرایط ثبت نام برای فراخوان بانک پاسارگاد بدین شرح است:
سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد).
داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری
کلیه متقاضیان واجد شرایط میتوانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در «سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری» ثبت نمایند.
ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد (www.bpi.ir) بوده، لذا از متقاضیان درخواست میشود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
دریافت کد رهگیری هیچگونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست میشود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود میتوانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یک بار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از 5 بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail, bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
فایل اسکن شده پروانه وکالت ( برای کارشناس امور حقوقی)
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند 400KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
توجه در صورتی که هر یک از فایلهای فوق را ندارید لطفا ابتدا آنها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامه شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده میشود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
خانم ها متولد 1375-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1373-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، «مدرک لیسانس» میباشد.
حسابداری (گرایش : کلیه گرایش ها)
اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
مهندسی صنایع (گرایش : کلیه گرایش ها)
مدیریت (گرایش : صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
آمار (گرایش : کلیه گرایش ها)
ریاضی (گرایش : کلیه گرایش ها)
حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
زنجان (شهرهای : زنجان )
سمنان (شهرهای : سمنان )
تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر )
مازندران (شهرهای : آمل , ساری )
اصفهان (شهرهای : شاهین شهر )
خوزستان (شهرهای : شوشتر )
کردستان (شهرهای : سنندج )
کرمان (شهرهای : سیرجان )
خراسان رضوی (شهرهای : سبزوار )
خانم ها متولد 1371-01-01 به بعد، آقایان متولد 1369-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)
تهران (شهرهای : تهران )
خوزستان (شهرهای : اهواز )
کرمان (شهرهای : کرمان )