کد خبر: 18270
یکشنبه 11 آبان 1404 - 17:06
یکشنبه 11 آبان 1404 - 17:06

(ویدئو) نگاهی به لحظه رونمایی از LS جدید لکسوس؛ تجربه‌ای نوین از فضای لوکس و صندلی‌های گردشی

ساعدنیوز: کانسپت شش چرخ لکسوس LS، "فضای لوکس" را با جسارتی بی‌نظیر بازتعریف می‌کند. این MPV فوق‌العاده لوکس که در نمایشگاه تحرک ژاپن رونمایی شد، با طراحی رادیکال، درهای کشویی عظیم و محور دوتایی عقب برای حداکثر کردن فضای کابین، نگرش لکسوس را به پرچمداران آینده خود به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سرویس علم و فناوری پایگاه خبری سوفیانیوز، لکسوس در نمایشگاه تحرک ژاپن، با رونمایی از کانسپت رادیکال Lexus LS Concept، شوکی به دنیای خودرو وارد کرد. این مفهوم فراتر از یک سدان لوکس سنتی عمل می‌کند و آینده پرچمدار برند را به عنوان یک وسیله نقلیه چندمنظوره (MPV) شش چرخ فوق‌العاده لوکس و بزرگ، با تأکید بر "فضای لوکس" (Luxury Space)، ترسیم می‌کند.

این کانسپت با طراحی جسورانه و جعبه‌ای شکل خود، که به شدت با مدل‌های قبلی LS متفاوت است، برجسته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی بصری آن، پیکربندی شش چرخ است که از دو محور در عقب بهره می‌برد. به گفته لکسوس، این چیدمان برای بهینه‌سازی و به حداکثر رساندن فضای کف کابین طراحی شده است، که فضایی شبیه به "پناهگاه" یا یک اتاق نشیمن خصوصی در جاده را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی

  • پیکربندی شش چرخ: استفاده از محور دوتایی در عقب برای افزایش پایداری و بهینه‌سازی فضای داخلی.

  • درهای کشویی بزرگ: برای دسترسی آسان و تجربه‌ای باشکوه هنگام ورود و خروج.

  • فضای داخلی مجلل: طراحی شده با متریال‌های گرم و نورپردازی محیطی غیرمستقیم، و صندلی‌های میانی با قابلیت چرخش برای ایجاد یک فضای ملاقات رو در رو.

  • طراحی نورپردازی نوآورانه: جلوی خودرو با عناصر نورپردازی زاویه‌دار LED که امضای جدید لکسوس است، مشخص می‌شود.

سایمون هامفریز، مدیر ارشد برندینگ لکسوس، اظهار داشت که "قوانین بازار لوکس به طور چشمگیری تغییر کرده است" و مشتریان به دنبال "فضای و آزادی" هستند. کانسپت LS، پاسخی به این تغییر است، و به جای "سدان لوکس"، بر روی "فضای لوکس" تمرکز دارد. این خودرو تجسمی از یک "خانه دور از خانه" و یک حریم خصوصی متحرک در دنیای پر سرعت امروز است.

لکسوس تصریح کرد که کانسپت LS بخشی از یک خانواده پرچمدار جدید است که شامل یک LS Coupe Concept و یک غلاف تحرک شخصی تک نفره نیز می‌شود، که نشان‌دهنده تعهد برند به کشف محصولات و تجربیات جدید در فراتر از چهار چرخ است.

برای مشاهده مطالب مرتبط با علم و فناوری اینجا کلیک کنید