کد خبر: 27948
شنبه 6 تیر 1405 - 14:07
شنبه 6 تیر 1405 - 14:07

قصه زندگی مهناز بازیگر فیلم زن و بچه باعث شد یک شبه موهای پریناز ایزدیار سفید بشه!

سوفیانیوز: پریناز ایزدیار با اشاره به چالش‌های طاقت‌فرسا و تغییرات فیزیکی نقش «مهناز» در فیلم زن و بچه سعید روستایی، این تجربه سخت را ارزشمند دانست و خواستار نگارش فیلم‌نامه‌های عمیق‌تر و نقش‌های کلیدیِ زن‌محور در سینمای ایران شد.

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای پایگاه خبری سوفیانیوز، پریناز ایزدیار درباره ایفای نقش در فیلم «زن و بچه» و چالش‌های نقش مهناز گفت:

«در یک مقطع از زندگی مهناز، موهای من را با لاک سفید تغییر می‌دادند، اما از جایی به بعد موهایم به‌صورت طبیعی شروع به سفید شدن دسته‌ای کرد. بنابراین برای حفظ راکورد، ناچار شدیم بخش‌هایی را دوباره تیره کنیم. در نهایت، با وجود تمام سختی‌ها، این تجربه ارزشش را داشت و به زحمتش می‌ارزید.»

او همچنین با اشاره به کمبود نقش‌های زن‌محور در سینما افزود:
«به‌طور کلی چنین نقش‌هایی بیشتر برای شخصیت‌های مرد نوشته می‌شوند. امیدوارم در فیلم‌نامه‌ها توجه بیشتری به شخصیت‌های زن شود و نقش‌های عمیق‌تر و زن‌محور بیشتری برای بازیگران زن نوشته شود.»

درباره فیلم زن و بچه بیشتر بدانید

فیلم «زن و بچه» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان، محصول سال 1403، یکی از آثار درام و اجتماعی بحث‌برانگیز سینمای ایران است. این فیلم که با نقش‌آفرینی بازیگران مطرحی همچون پریناز ایزدیار و پیمان معادی ساخته شده، روایتگر داستان زندگی مهناز، پرستاری 35 ساله و بیوه است که تلاش دارد با حمید، یک راننده آمبولانس، فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کند؛ اما درگیری با بحران‌های خانوادگی و مشکلات رفتاری پسر نوجوانش، مسیر زندگی او را دستخوش چالش‌های جدی می‌کند.

پریناز ایزدیار در «زن و بچه» نقش زنی را بازی می‌کند که درگیر یک فروپاشی تدریجی و هولناک در زندگی مشترک خود می‌شود.

داستان از جایی بحرانی می‌شود که او متوجه خیانت حمید، می‌شود. این ضربه عاطفی سنگین، اولین گام برای وارد شدن شخصیت او به یک بن‌بست روانی و خانوادگی است.

اما این پایان کابوس نیست. در حالی که او هنوز با ترومای خیانت حمید دست‌وپنجه نرم می‌کند، هولناک‌ترین اتفاق ممکن برای یک مادر رخ می‌دهد؛ پسرش درست مقابل چشمان او جان می‌سپارد. تماشای این صحنه مرگبار، نقطه اوج دراماتیک فیلم و جایی است که این کاراکتر را به جنون و فروپاشی کامل می‌رساند.

زن و بچه را دیدید؟ بازی پریناز ایزدیار چطور بود؟